loading...
حال من
mahnaz souroshi بازدید : 209 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

سلام،

شما ام حتما توی زندگیتون با مشکلات پوستی سرو کار داشتین. من یادمه 18 سالم بود که صورتم پر از جوش شده بود. پیش دکترای زیادی رفتم. اما هیچ کدوم نتونستن مشکل جوش های صورت منو حل کنن.

خانوادم هم هر کاری می تونستن برای من انجام دادن. مثلا داروی اینو بخر، داروی اونو بخر. صابون و کرم هم که دیگه هیچی...

مادر بزرگم همیشه توی کل فامیل به این معروف بود که همه مریضی ها و بیماری ها رو با روش های خونگی خودش حل می کنه. چند تا از ترکیبات جادوییش رو هم روی صورت من اجرا کرد اما نتونست جوابی بگیره. همه ترکیباتش رو هم خود مامان بزرگم مینویسه و اجرا می کنه. تا حالا مادر بزرگم جلوی هیچکس تسلیم نشده بود و همه بیماری ها رو خوب کرده بود اما من اولین نفری بودم که مادر بزرگم جلوش کم آورد و گفت که من نمی تونم کاری با تو بکنم.

خلاصه مامان بزرگمم از صورت من قطع امید کرد. من موندمو جوشای بد روی صورتم. مدرسه ام که می رفتم دو نفر بودن که منو مسخره می کردن به خاطر پوستم.

جنس پوست صورتمم چربه برای همین شدت جوش ها بیشتر می شد. پیش دکترهای پوست مختلف در مشهد هم رفتم اما نتونستم نتیجه ای بگیرم ازشون. یک روز توی مدرسه با دوست صمیمیم داخل حیاط بودیم که دوستم بهم گفت: حسین چرا نمیری دکتر پوست. منم بهش گفتم که پیش خیلی از دکترای پوست رفتم اما نتیجه ای نگرفتم. تنها نتیجه ای که گرفتم این بود که پوست من درست بشو نیست. همونجت دوستم بهم گفت بیا برو کلینیک طبرسی. گفتم براچی برم وقتی میدونم نتیجه ای نمی گیرم. اصرار کرد بهم و مجبورم کرد برم.

رفتم کلینیک طبرسی، خیلی جای خوبی بود. با تمام کلینیکایی که تا حالا رفته بودم فرق داشت.

با پزشکشون صحبت کردم و نتیجه ای که گرفتن این بود که کبد من چربه و مشکل از کبدمه. آخه من خیلی فست فود دوست دارم و داشتم. برای همین اینقدر فست فود خورده بودم که کبدم چرب شده بود.

خلاصه با داروهایی که بهم دادن و عمل کردن به دستورات دیگشون مثلا نخوردن فست فود تا یک مدت طولانی مشکل کبدم حل شد هیچ، صورتمم خالی از جوش شد.

فقط ناراحت بودم که لکه های جوش های قبلی از روی صورتم نرفته و رد های بیشترش مونده.

ولی در کل بهترین جا برای درمان آکنه یا جوش به نظرم کلینیک طبرسیه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 631
  • بازدید کلی : 2,482